Saturday, December 31, 2011

Romantiknya dia suatu ketika dulu!

Update entri dengan penoh kelajuan. Ini merupakan entri terakhir untuk tahun 2011. Semoga tahun 2012 menyaksikan lebih banyak entri update daripada ku! Hehe

Sedang aku sibok mengemas dalam almari aku tadi, aku terjumpa sesuatu yang buat aku tersenyum. Perasaan berbunga-bunga seperti saat mula bercinta dulu.. Huhu, bahagia nya waktu muda remaja dulu. Sewaktu si teruna mengorat si dara. wah wah wah.. Indahnyaa~~ 

Nak tau ape aku jumpa yang wat aku berbunga-bunga tersenyum tersipu-sipu malu kesorangan? Hehe, ni laa dia.. Tengok le kalu tak malu :P





ada orang anta surat le kat titew.. ape isinya?

uik, ade sepucuk surat tecit! alaaa tomei-tomei~~ 

mari kita bukak untuk tgk isi dalam nye.. wahh, baru bukak 1 lipatan, jumpe tulisan ni plak... sweeet~

bukak lagi lipatan... alolololololo~~~

isi kandungannya.... ish, malu saya.. kekekekekke


p.s: Orang tu anta simcard sebenarnya. Ni masa memula nak guna num bil dulu la... Sweeet kan.. Hoho.. tapi sekarang, sweet lagi tak agak2? Lalalalalaa~~

p.p.s: Saje bagi gamba blur kat korang! Bia sakit mata baca! Hahahahha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...