Monday, December 26, 2011

Kami dah kahwin. Anda bila lagi?

Mungkin laptop aku terlampau banyak sgt virus. Mane tak nya, download macam-macam. Sampai Videostudio (VS) aku pon da jadi bengong skang. Nak godek-godek, aku tak tau. Kang jadi lagi rosak. Tapi by hook or crook, i need to get the videos edited. Maka terpaksalah aku redah jua VS aku yang mcm boddo nih.


Kalau korang tengok, video ni durasi dia 3 minit jeh. Tapi proses pembikinan dia memakan masa lebih kurang 5 jam. Lama kan? Sebabnya, VS aku yg cam boddo ni lah! Eh, salahkan VS plak.. Laptop ko yang dah gilo. Nak download memacam, tapi antivirus guna Avira je.. Mane mampu! Ataupun, adakah aku perlu upgrade ram lagi. Processing agak slow ye skarang nih bile guna VS. Sebelum ni ok jeh.

Anyway, back to the title. Ini adalah wedding my seniors from IPG. Diaorg ni da grade dah pon. Sorang Ustaz. Sorang Ustazah. Sorang kene campak kat Sarawak.. Sorang kene humban dekat Sabah. Heh. Kesian kan. Diaorg dah nikah November yang lepas di Shah Alam, and the video ni was taken in December, which was the 2nd Reception @ Majlis Bertandang di Kuala Besut.

Experience bekerja dengan mereka? Si Isteri, walaupun kuat berceloteh di blog, agak pemalu ye apabila ditemubual! Haha.. Si suami, nampak macam pendiam, rupa-rupanya Pak Lawak and pandai berkata-kata! I had a great time with them, mereka Ustaz dan Ustazah yang sempoi. hehe. To Kak Hana n Abg Fizee, Selamat Pengantin Baru Selamanya. Hari-hari pengantin baru ye (seperti yg k.hana impikan). Semoga cepat menimang cahaya mata, berbahagia selalu. Dan banyak-banyaklah nyanyi lagu Aishiteru. Espeseli part, "walau raga kita terpisah jauhhh...". hehehe...

Here's a short video for you guys. Sorry lambat. Busy with my sis's own wedding and blablabla...

2 comments:

Super Ummi said...

adeh... time sorang2 kat kuching ni...
memang tak boleh tengok video ni....
air mata mngalir tak berhenti...
waa..... sedihnye..... ^_^

aina mania said...

sabar kak... jauh dimata dekat dihati~~ jom nyanyi aishiteru... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...