Sunday, June 26, 2011

Sebab tu I pilih U!

Lokasi: Kedai makan Che Ta Itik Serati (kot namanya)
Masa: Makan tengahari

Aku dan dia sedang gelojoh makan menu lunch memasing. Aku makan nasi putih, and lauk ayam masak merah. Seperti biasa,aku ni suka makan bahagian isi ayam je. And tak pernah makan ayam sampai licin yang sampai tinggal tulang tu.. Sebabnya, ntahla.. Tak retila nak geget2 ayam tu sampai licin. So, lepas aku da abes makan my part, i pushed the plate aside. And tanpa rase malu2, dia pon rembat ayam aku yang serupa tak habis tuh.

Sambil makan ayam aku...

Dia: mmmm...ayam kampung..
Aku: ohh, mane u tau?
Dia: I tau laa...
Aku: Yela, mane u tau??
Dia: I tau laa... rase dia lain...
Aku: I rase sameeeee jekkk...
Dia: Huh! tula u.. xreti menilai..
Aku: Hmmm, sebab tu la i pilih u. Kalau i reti menilai, mesti i tak pilih u.. (epic win!)

Hahahahahha... amek kaw sebijik! Puas ati den. Dapat kenekan dia balik. Hahahahahhahaha!!


2 comments:

Super Ummi said...

Kedai kuning tu ke aina?
Tak pandai jugak nak beza ayam kampun ke ayam bandar.. tapi rasanya ayam kampung, liat sikit kot... ntahlah.. reti makan je.. ^_^

aina mania said...

kedai tu sebelah pok wan kopitiam.. yg kat hock kee seng tuh..

samelah kite :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...