Thursday, June 9, 2011

Pagi-pagi orang dah ajak pegi Kapit!

Assalamualaikum dan salam 1 peti sejuk!



Pagi ni i didn't wake up naturally. Kalau naturally, pukul 12 kot baru celik mata. Tapi pagi ni pukul 10.15 dah bangun. That's early for me! Biasa la hari2 tido lambat, cuti kan! So what made me wake up? A phone call.... From?

.......... a customer from Sarawak. Well, the one calling is her auntie actually from Semenanjung. She said she wants to book me for her niece's wedding in Kapit, Sarawak. Terus aku terjaga! Hilang segala mamai masa jawab phone tadi. Hehe, kantoi aku baru bangun tido. Mesti akak tu ingat aku ni pemalas kan, kul 10 tak bangun lagi. hehe.. sory kak, sy memang camni :P.

One problem though.. The date clashes dengan one wedding job yang saya handle. 10 December 2011. Mase dia sebut date ni, sumpah aku tak ingat pape (tengah mamai kan). Aku just ingat satu date je 16 December 2011, which is my sis's wedding. So, i called the bride-to-be and explains everything. Kesian jugakla kat dia. Dia cakap, dekat sana susah nak dapat OP and VP. Even her OP pon from Semenanjung. That's why la dia xkisah VP dia pon from semenanjung. Mesti serabut kepala pikir kan. So,i told her, i'll ask around if ada kawan-kawan yang take jobs videography.. Masalahnye, saya ramai kawan take photography je..hehe.

So, kat sini ade tak videographer atau sesape yang kenal videographer yang boleh amek job ni? Kesian kat akak kite ni haa...

2 comments:

Super Ummi said...

Haaa.. akak tau aina ade job ape masa 10 disember tu... hehe.. tapi serius memang susah cari VP.. Photographer memang banyak...

aina mania said...

haha..shhh~~ kantoi plak.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...