Sunday, June 12, 2011

Nak baca cerita ke nak tengok cerita?



Since I'm soooooooooooooo generous, I'll show u both. Entry kali ni baaaanyaaaak sangat gamba! So, sambil bercerita, bole tengok gamba :)






Today, kami berempat (Aina, Meyna, Fara, Myn) kua jejalan kat JJ Seremban 2. Kepada sesape yang tak tau, kami kawan sejak sekolah lagi. 














So, ceritanya bermula apabila Myn selaku driver,





Pergi menjemput, Fara di rumahnya di Taman Sri Rembau






Dan kemudian menjemput saya di Kampung Chuai Baru




Dan kami pon menuju ke Senawang untuk menuju ke rumah Meyna



Setibanya di JJ, saya n Fara g beli tiket wayang cerita:






Disebabkan wayang start pukul 2.40pm, kami pergi melantak dulu di 
  



Saya makan dengan lahapnya kerana agak lapar :)
  









Selepas makan, kami menghabiskan masa di Arcade








Kami sempat juga karok 1,2,3,4,5 lagu :P







Kemudian kami naik ke wayang untuk menonton cerita yang dinanti-nantikan :D. Memang terbaek la cerita tu. Tumbuk sini, tumbuk sana. Dush3! Memang pening kepala dengan camera shots dia. Haha.












Lepas tu, kami sambung plak main bowling.











Dimana saya dapat markah yang terendah sekali. -__________-









Lepas tu, kami pergi ke City Park (ni ke nama dia?), and photoshoot di sana. Hoooraayy!!










Haha, nampak kurusss gile
























Penat photoshoot, kami pon balik














Terima kasih kepada D3100 Myn yang banyak berjasa pada hari ini :).




p/s: sory la kawan2, sy malas nak edit gamba. upload je sume. N, jika perasan, byk gamba saya yg "control". Hehe.. mungkin ini penangan pakai bohemian/gypsy skirt kot.. Terasa harus sopan gitu! :P





7 comments:

Marya Hana said...

bowling toksah cte ah, mst meyna menang!

aina mania said...

dia menang nasib je tuhhhhhh~~ hahahaha.. (xnak ngaku kalah)

Yasmin yusof said...

Yesss!!!nsib baek ko plg tercorot..hahaha!masalah lne 2!!

aina mania said...

aku salahkan kain! hahaha

fara sukor said...

wahhh!aku tak update lg senah!bz lahh!!nnt aku update ye..!hohoo!
kakak besa kene menang bowling..ahahah!

aina mania said...

oh, sy faham.. awk sibok kelas... xper.. slow3.. huhu

Meyna Elma said...

i ilke! love all of u guys :)

bowling toksah cte ah, huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...