Saturday, June 16, 2012

Wedding Highlights: Zurain & Fitri

Assalamualaikum dan Selamat Pagi!

Sekarang jam menunjukkan pukul 4 pagi. Kenapa aku tak tido lagi!!!!!!!! Dah la kul 10 ni nak gerak balik Terengganu. Compem kene ketok ngan member klu tido time dia tengah drive.. hahaha... apela nasib. Sebnanyer bukan sesaje aku tak tido ni. I made a promise that i need tu fulfil and keep.

Alkisahnya,
haritu aku da janji ngan diri seniri, nak siapkan wedding highlights Kak Zu before aku balik Terengganu. Hah, amek ko! Kerana mulut badan binasa.. Bersengkang mata la daku...hahahahhaha... Mesti korang cakap, "apela, janji dengan diri seniri je pon, xpayah la nak semangat sangat". Oh well, to me, janji is janji. By hook or by crook, i must get it done.

Aku start edit malam tadi dalam pukul 9 lebih. Then siap around 1 o'clock. Then took about 30 minutes to render, and another 135minutes to upload on youtube. Nak tunggu upload yang lembab tuh... Huishhh~~

Anyway, enough about me. Let's talk a bit bout the bride and groom of the day. Kepada sesiapa yang tak tau, si bride nye, same IPG dengan aku, but berlainan kursus. Si lelaki tu, bukan IPG tau.. So, aku xkenal dia. teeheee.... Working with them was ok. But the groom was a bit shyyyyy~~~~~~ So, terhad sedikit ideas when working with shy people. No no, dont get me wrong. I'm not complaining tho. I took it as a challenge. Ecehwah. Bile kite work in this field, where kite jumpe dengan macam-macam jenis client, kite kene jadi fleksibel. Eceh. PR kene bagos beb. Kalau orang tu jenis shy2 cat, kite kene tahu main psycho untuk macammana overcome the problem. Haha. Sembang kencang. tau la da awal pagi. otak da tingtong.

One thing yang best pasal kenduri Kak Zu ni, I learnt a lot pasal customs Melaka. Ye, walaupun N.Sembilan n Melaka sebelah2 je, tapi aku still culture shock lagi bile pergi wedding Kak Zu tuh. Hehe. Yela, xbiasa kan. But it was fun to learn something new.

Enough on the babbling. Let's enjoy the short highlights guys!




p.s: Semakin rajin!

2 comments:

Shyrrao said...

Hahaha. Ada jugak ucapan aku. Ngeh2. Fofular aku jappppp. :) Btw, lawaaaaa :) x sabar nk tgk the whole video. :)

aina mania said...

THanks. hehe. wish ko lain dari yang len. so, wajib letak! huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...