Sunday, July 28, 2013

Wedding Videographer Semenanjung dan Sarawak

Lama dah aku tak promote bisnes aku kat sini. Meh sini nak promote balik.

Selama ni menyepi sebab, hidup dalam "what ifs". Yela, lepas habis belajar bulan november 2012, graduan IPG digantung tak bertali. Tak tahu bile nak posting. So, susah bagi aku untuk amek job wedding. Takut nnt, amek job wedding, tibe2 dpt tau posting n kat sabah sarawak plak. Tak ke naya. So I had to turn down a few wedding jobs la for this past 7 months.

Sekarang aku da dapat posting. Jadi cikgu di SARAWAK. lebih specific, Mukah. Lepas drafting and budgetting sorang2, aku rasa part time job aku as wedding videographer boleh diteruskan. But, kalau di Semenanjung, maybe time cuti sekolah sahaja boleh. And kalau ade clients from Sarawak mahukan perkhidmatan akazami videography ni, boleh la isi form kat website saya.. hehehehe... Mane tau rezeki dapat 1st customer from Sarawak. Dulu masa mule2 start bisnes ade client from Kapit, tapi I had to reject sebab tarikh dia clash dengan one client from Semenanjung. wuuuuu... xde rezeki.

So kepada bride to be and groom to be out there, yang mencari pakej kahwin videography yang murah sangat2, harga berpatutan, meh la usha2 website akazami videography http://akazami.yolasite.com/ untuk keterangan lanjut mcm harga pakej and video2 wedding yang pernah amek pakej dengan saya.

Order form juga bole didapati di website itu, klik saja sinii http://akazami.yolasite.com/contact-us.php


Happy booking guys :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...