Sunday, September 18, 2011

Berbaloi-baloi Makan Di RADIX FRIED CHICKEN!!

Straight to the point tak title post kali ni?

Haha.. itu tandanya aku bukan dalam mood creative untuk memikirkan tajok yang bombastic untuk attract readers.

Kali ni aku nak promote kat sume pasal this one new fast food restaurant tha i hv just discovered. teeheee kuno nye saya baru tahu. Actually, kejadian ni dah seminggu kot berlalu, tapi kes malas nak transfer gambar ke laptop menyebabkan update post menjadi lambat. Ape da ayat aku wat macam pening nih?????

First of all, jumaat yang lepas saya dan si dia pergilah jelanan K.T mencari bende yang dicari tetapi tidak dijumpai. haha.. apekah benda itu? tidak penting untuk dinyatakan disini kerana tidak berkaitan dengan tajuk. Makanya apabila perut kami berasa kelaparan, saya mengutarakan hasrat dihati untuk makan di Radix Fried Chicken. Sesungguhnya semasa saya memberi cadangan itu, saya sama sekali tidak membayangkan ianya merupakan sebuah fast food restaurant. Saya bayangkan ia hanya kedai makan biasa.

Setibanya kami dilokasi, btw, kepada sesapa yg nak g, lokasinya berdekatan dengan Stesen Bas MPKT. lebih spesifik punye lokasi, aku xreti nak ckp pasal bangunan dia tersorok sket. Anyway, sampai di sana aku jadi macam "wahhhh,,, orennnnnnyyeeeee!" and "waaaahhhhhhh~~ ade kaunter mcm KFC!".. Disaat itu baru aku tau rupenye RFC ni adalah fast food restaurant. hahahaha....

Cakap banyak n cite panjang pon tak gune.. so straight to the point, mmg berbaloi2 la makan kat sini. Ayam dia siyess lagi BESAR dari KFC and harga dia jauh lebih berpatutan dari KFC. mmg tak rugi la nak makan kat sini.

Enjoi la beberapa gamba yg sempat aku snap semasa berada di sana.. (skemanyeeelah ayat ku ini)

dia order ala2 dinner plate kt KFC tuh.. tp ni lg berbaloi2!

saya order nasi tomato.. bru rm6-rm7

air pink guava n bandung

sgt spacious okeh!

cawangan2 yang ada... blurr rupenyer.. haha..

2 comments:

Super Ummi said...

Haaaaaaa? RFC dah ade kat KT?
alahai, apesal lambat sangat bukak kat KT tu... nasib baik nak kahwin dgn org terengganu... dapatlah rasa makan RFC kat KT.. teruja tak kat FRC tu? Sebijik mcm KFC kan... rasa die camne?

kat mane lagi cawangannya tu..? blur lah aina..

aina mania said...

hehe.. masa snap tuh xperasan pon blurr.. cwgn byk kat kedah, n ade 1 kat melaka, 1 johor, 1 kelantan n 1 kat perlis..

rasa dia ok.. standard lahh.. but the rice a bit cold.. kecewa disitu.. what dya expect from a fast food rest. kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...