Friday, May 20, 2011

Blog saya, hak saya la nak tulis ape pon!

Entry hari ini agak penuh dnegan api kemarahan ye.
Sebab saya mmg tgh marah.

Sekali lagi saya nak ingatkan, this is my blog, i can say  WRITE watever i feel like writing on it.
So, anda, anda, anda, dan anda xde HAK nak persoalkan ape saya tulis, dan kenapa saya tulis macam ni. i repeat, HAK SAYA. bukan hak anda.

Now that we got that clear, saya just nak cakap, SAYA SANGAT SANGAT SANGAT TENGAH MARAH SEKARANG! Tension lah! Saya xsuke orang yang sesuka hati main tuduh TANPA USUL PERIKSA! benci! menyampah!  u make yourself look so effing STUPID!

Dan saya juga menyampah dengan orang yang suke JUMP TO CONCLUSIONS. cepat beno jumpe bottom line nye ye? Baru cakap sepatah, dah macam2 tafsiran ko buat? Kadang2 tu xcakap ape lagi, ko da pikir macam2.. Deyy, gune logik akal la.. tension betol hidup ngan orang macam ni.. Bole buat aku mati awal tau hidup dengan stress!

Ini keadaan saya yang tengah geram!

4 comments:

saya said...

waa.. comel nye dye!!!!!!!!!!!!

Yasmin yusof said...

Wow..marah na nmpak eh...hahaha!sabar2..den taw ni blog ko..nmpak ayat ko 2..i repeat..den taw ni blog ko..hahaha!:D

Marya Hana said...

esah, tgk gambo kau tu..
nampak beno kau TENSIONNNN hahak :D
sape yg suka judge bukan2 tu..?
tampa je.

aina mania said...

aida: sy mmg comel pon.. mekasih kerana mengingatkan.. haha

yasmin: tau pon ko ni blog aku.. haha.. jgn wat saya marah.. kikikiki

yaya: ado la org eh.. goram bona den.. xsampai ati nak tampa org.. hikhik.. mulianya hatiku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...