Saturday, August 8, 2009

18sx questions???

Malaysian 18SX logo, used for R-rated (18 year...Image via Wikipedia

Q: Apa yang lembu ada 4 di badan, tapi saya cuma ada dua?
A: Kaki

Q: Apa yang bermula dengan huruf “K” akhir dengan “A”, ianya berbulu, berbentuk oval, nyaman dan mengandungi lapisan nipis keputihan?
A: Kelapa

Q: Apakah yang masuk keras dan berwarna “pink”, bila keluar lembik dan melekit?

A: Gula-gula getah (Bubblegum)

Q: Apa yang mereka lakukan, lelaki secara berdiri, wanita secara duduk dan anjing secara tiga kaki?

A: Bersalaman

Q: Awak memasukkan batang kedalam saya. Awak ikat saya untuk saya berdiri. Saya kebasahan sebelum awak. siapakah saya?

A: Khemah

Q: Jari memasuki saya. Awak menggesel-gesel saya bila awak teringatkan saya. Lelaki idaman akan mendapat saya dahulu. siapakah saya?

A: Cincin perkahwinan

Q: Saya ada bermacam-macam saiz. Bila saya sakit saya akan meleleh. Bila saya keluar, banyak tisu yang akan digunakan. Bila awak hembuskan saya, akan berasa lega. siapakah saya?

A: Hidung

Q: Saya batang yang keras. Hujungnya tajam. Saya akan datang dan masuk dengan lajunya. siapakah saya?
A: Anak panah

Q: What word starts with a ‘F’ and end in ‘K’ that means lot of heat and excitement?
A: Firetruck

Q: What word starts with a ‘F’ and ends in ‘K’ & if you dont get it you have to use your hand.
A: Fork

Q: What is it that all men have one of. It’s longer on some men than on others, the pope does not use his, and a man gives it to his wife after they are married?
A: Surname

Q: What part of the man has no bones but has muscles, lots of veins and loves pumping?
A: Heart

1 comment:

ieja said...

aish!
ekau post teka teki censored ni haa..
=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...